Ο ΚΑΝΟΥΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΚΑΝΟΥΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ονομάζομαι Γιώργος και γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Κάλαμο. Ποτέ δεν αποχωρίστηκα τον όμορφο τόπο μου, και πάντοτε προσπαθούσα με τις δυνάμεις μου, να βελτιώνω τις συνθήκες και να δίνω λύσεις για τους συνδημότες μου.
Έχω δραστηριοποιηθεί με επιχειρήσεις τουρισμού και εστίασης από μικρός, ζώντας άμεσα τα προβλήματα του τόπου και ειδικά των οικιστών των Αγίων Αποστόλων.
Στην ομάδα του Δημάρχου Ωρωπού που εντάχθηκα από την προηγούμενη εκλογική αναμέτρηση και κατάφερα να εκλεγώ στο Τοπικό Συμβούλιο του Καλάμου ως μέλος, και δούλεψα σκληρά με τους συνεργάτες μου για να γίνουν σημαντικές και χρήσιμες παρεμβάσεις στον τόπο μου.
Η επόμενη τετραετία με βρίσκει και πάλι να δίνω κοινούς αγώνες με αυτήν την ομάδα, προκειμένου να ολοκληρωθεί αυτή η τεράστια προσπάθεια.

Με εκτίμηση
Κανούσης Γιώργος
Υποψήφιος με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια