Ο ΤΣΑΚΑΛΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΤΣΑΚΑΛΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

Ονομάζομαι Μελέτης και είμαι γέννημα θρέμμα Συκαμίνου.  Είμαι παντρεμένος και έχω έναν γιο. Ήμουν πάντοτε στο πλευρό του Δημάρχου Ωρωπού και επικεφαλής του Συνδυασμού «Πρώτα Ο Δημότης» Θωμά Ρούσση, και πάντα επικροτούσα και αναγνώριζα το έργο που έκανε και κατάφερε να μετατρέψει τν μικρή κοινότητά μας, το χωριό μας, σε έναν σύγχρονο οικισμό με παροχές αξιοζήλευτες από άλλες ενότητες.
Αυτός είναι ο κύριος λόγος που αποδέχθηκα την τιμητική πρόσκληση του φίλου Θωμά.
Πιστεύω στις δυνατότητες και στο όραμα του Δημάρχου Ωρωπού, μην έχοντας καμιά αμφιβολία για τη δυνατότητα υλοποίησης κάθε υπόσχεσης προς τους συγχωριανούς μου και προς όλους τους Δημότες.

Με εκτίμηση
Μελέτης Τσακάλης
Υποψήφιος με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια