Η ΘΗΡΕΣΙΑ (ΤΕΡΕΖΑ) ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ-ΝΙΚΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΘΗΡΕΣΙΑ (ΤΕΡΕΖΑ) ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ-ΝΙΚΑ
Ονομάζομαι Θηρεσία-Τερέζα, και ζω μόνιμα στο Καπανδρίτι που αποτελεί και την γενέτειρά μου, μεγαλώνοντας την οικογένεια μου. Είμαι απόφοιτη κολεγίου ελληνοαγγλομαθών γραμματέων και δημοσίων σχέσεων και εργάζομαι σε ιδιωτική εταιρεία. Σήμερα είμαι Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων του Δημοτικού σχολείου Καπανδριτίου και Τοπική Σύμβουλος της κοινότητας Καπανδριτίου. Επίσης είμαι Ιδιοκτήτρια του εστιατορίου "ΤΑ ΠΕΥΚΑ" στη Μαλακάσα Αττικής.
Το ενδιαφέρον μου για τα κοινά άρχισε από μικρή ηλικία. Πάντα ένιωθα την ανάγκη της προσφοράς στο γενικό σύνολο και ειδικά στους ανθρώπους του τόπου μου που τόσο αγαπώ.
Στην ομάδα του Δημάρχου Ωρωπού αναγνώρισα την προσπάθεια αναβάθμισης που συντελέστηκε την τελευταία πενταετία σε όλους τους τομείς και ειδικά στις παρεχόμενες υπηρεσίες του Δήμου Ωρωπού.
Πιστεύω πως η εκλογική ομάδα του κ.Θωμά Ρούσση με τα έμπειρα στελέχη της και την προσθήκη των νέων παιδιών που αναλαμβάνουν τα ηνία της επόμενης τετραετίας είναι η ικανότερη να μπορέσει να υλοποιήσει τις μελέτες και χρηματοδοτήσεις των δεκάδων έργων που έχουν εξασφαλιστεί για το επόμενο χρονικό διάστημα.
Και είμαι έτοιμη να συμβάλλω με τις δυνάμεις της στην ολοκλήρωση όλης αυτής της τεράστιας προσπάθειας.

Με εκτίμηση
Οικονόμου-Νίκα Θηρεσία-Τερέζα
Υποψήφια με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια