Η ΓΡΑΙΓΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΥΠΟΨHΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΓΡΑΙΓΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

Ονομάζομαι Γραίγου Αλεξάνδρα και Γεννήθηκα στον Αυλώνα Αττικής.
Φοίτησα στο γενικό λύκειο και συνέχισα τις σπουδές μου με αντικείμενο οικοδομικό- μηχανολογικό σχέδιο.
Εργάστηκα σε ατομικές επιχειρήσεις στον ιδιωτικό τομέα και στην ενέργεια. Σήμερα εργάζομαι στο Δήμο Ωρωπού. Είμαι παντρεμένη και έχω δυο παιδιά .
Μετά από πολλά χρονιά στην Αθήνα, επέστρεψα και μένω μόνιμα στο Χωριό του Ωρωπού.
Ζωγραφίζω, γράφω ποίηση και παιδικά παραμυθία. Ήδη ετοιμάζεται η έκδοση ενός. Η πρόταση του Δημάρχου Ωρωπού και επικεφαλής του συνδυασμού «Πρώτα Ο Δημότης» Θωμά Ρούσση ήταν τιμή για μένα. Την αποδέχτηκα με χαρά και όρεξη για δημιουργία, 
Το σύνθημα του συνδυασμού με αντιπροσωπεύει απόλυτα, γιατί η σχέση μου με την πολιτική είναι απλά η σχέση μου με τον πολίτη.
Το να αλλάξω τον κόσμο φαντάζει ουτοπία. Μπορώ όμως να συμβάλω στο να αλλάξει ένα κομμάτι του.

Με εκτίμση
Γραίγου Αλεξάνδρα
Υποψήφια με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια