Ο ΚΩΣΤΑΣ ΦΛΩΡΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΚΩΣΤΑΣ ΦΛΩΡΟΣ
Ονομάζομαι Κώστας και μεγάλωσα από το 1986 στον Αυλώνα. Τελείωσα το Τεχνικό Λύκειο και εργάζομαι σήμερα ως ιδιωτικός υπάλληλος. Από μικρή ηλικία η επιθυμία μου για προσφορά ήταν μεγάλη. Συμμετείχα στο Διοικητικό Συμβούλιο της ποδοσφαιρικής ομάδας του Αυλώνα για πολλά χρόνια ενώ έχω διοργανώσει αρκετές εκδηλώσεις παραδοσιακής-λαϊκής μουσικής που προσέλκυσαν πλήθος κόσμου τα προηγούμενα χρόνια.
Την επιθυμία μου για προσφορά και συμμετοχή στα κοινά ενίσχυσε το όραμα του Δημάρχου Ωρωπού, κ. Θωμά Ρούσση για το Δήμο Ωρωπού και τον Αυλώνα της επόμενης ημέρας.
Ενώνω τις δυνάμεις μου και εκφράζω τις ιδέες και τα όνειρά μου για τον τόπο, με τον συνδυασμό «Πρώτα ο Δημότης». Στις εκλογές, παίρνω την απόφαση να συμμετάσχω ως υποψήφιος για το Τοπικό Συμβούλιο του Αυλώνα.
Ως νέος, επιθυμώ να δώσω περαιτέρω φωνή στη νεολαία,  ενστερνιζόμενος την αντίληψη ότι ο Δήμος χρειάζεται τους νέους για να προοδεύσει και να εκσυγχρονιστεί. Βλέποντας το νεανικό και προοδευτικό ρεύμα του «Πρώτα ο Δημότης» βρίσκω την ομάδα και τα μέσα που με ωθούν να υποστηρίξω και να προωθήσω τις ιδέες μου για το πώς φαντάζομαι και το πώς ονειρεύομαι έναν σύγχρονο Αυλώνα, ένα νεανικό Αυλώνα. Τον Αυλώνα του αύριο με Δήμαρχο τον Θωμά Ρούσση.

Με εκτίμηση
Φλώρος Κώστας
Υποψήφιος με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια