Η ΝΕΡΑΤΖΩ (ΤΖΟΥΛΗ) ΚΟΥΤΣΟΥΡΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "ΠΡΩΤΑ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ"

ΝΕΡΑΤΖΩ (ΤΖΟΥΛΗ) ΚΟΥΤΣΟΥΡΗ
Γεννήθηκα το 1967 στη Σκάλα Ωρωπού Αττικής. Είμαι παντρεμένη με τον Βασίλη Περγάλια και έχω μια κόρη 20 ετών, την Άγκη, φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Έκανα τις σπουδές μου στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Αθηνών, στο τμήμα των Τοπογράφων Μηχανικών και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά ως επιχειρηματίας από το 1993 έως σήμερα στον τόπο μου.
Έχω συμμετάσχει ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου στον Πολιτιστικό και Πνευματικό Σύλλογο Σκάλας Ωρωπού, καθώς και σε συλλόγους Γονέων στα χρόνια που η κόρη μου ήταν μαθήτρια.
Η ενασχόληση με τα κοινά του τόπου μου από το 2002 είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη μιας πλούσιας πολιτικής και αυτοδιοικητικής εμπειρίας. Την περίοδο 2006-2010, ως εκλεγμένη Δημοτική Σύμβουλος, υπηρέτησα τους Δημότες του τότε Δήμου Ωρωπίων, ως Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης και ως Αντιδήμαρχος.
Οι αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019 με βρίσκουν στο πλευρό του Δημάρχου κ. Θωμά Ρούσση και με την παράταξη «ΠΡΩΤΑ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ».
Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για όλους μας που δεν πρέπει να χαθεί, ώστε «να βγούμε μπροστά» ως πολίτες, ως κάτοικοι μιας περιοχής που τη γνωρίζουμε, την αγαπάμε, τη νοιαζόμαστε και την πονάμε όσο κανείς άλλος.
Στόχος μας είναι να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε τα έργα και τις υποδομές που ξέρουμε καλύτερα από τον καθένα ότι χρειάζεται ο τόπος μας, για να δώσουμε ουσιαστική προοπτική ανάπτυξης.

Με εκτίμηση
Τζούλη Κούτσουρη
Υποψήφια με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια