Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΟΛΙΑΣ
Γεννήθηκα στα Νέα Παλάτια Ωρωπού το 1973, όπου και έζησα τα παιδικά μου χρόνια, γνώρισα καλούς φίλους, εργάστηκα, ωρίμασα και σήμερα ζώ με την οικογένεια μου. Από νεαρή ηλικία εκτιμούσα την αξία της προσφοράς.
Είχα την επιθυμία να προσφέρω στον τόπο μεταφράζοντας την αγάπη μου για τον Ωρωπό σε έργα, ενέργειες και δράσεις που βοήθησαν τους συμπολίτες μου. Υπήρξα μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Γενικός Αρχηγός του ΠΑΣ Ωρωπός, για πολλά χρόνια, καθώς και Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Πολύτεκνων Οικογενειών.
Για πρώτη φορά οι συνδημότες μου με τίμησαν, εκλέγοντάς με Δημοτικό Σύμβουλο το 2014. Αναλαμβάνοντας το ΝΠΔΔ Πολιτισμού και Περιβάλλοντος και εκπροσωπώντας κάθε συνδημότη μου, πρόσφερα όλη μου την ενέργεια, προκειμένου να λύσω τα προβλήματα της περιοχής μας, μικρά και μεγάλα.
Υποσχέθηκα να σταθώ δίπλα σε κάθε συμπολίτη που είχε ανάγκη, σε κάθε οικογένεια που με χρειάστηκε. Στόχος μου ήταν οι πράξεις και οι ενέργειές μου να αντανακλώνται στα παιδικά χαμόγελα. Κάθε φορά που φτιάχναμε μια παιδική χαρά, που αναβαθμίζαμε ή χτίζαμε σχολεία, που διοργανώναμε εκδηλώσεις και δράσεις για τους μικρούς μας φίλους, την σωματική και πνευματική κόπωση απάλυνε πάντα η σκέψη της χαράς των παιδιών μας, κάτι που με τροφοδοτούσε με ακόμη μεγαλύτερη θέληση και ενέργεια για να συνεχίσω.
Έδρασα με σεβασμό στις προσφυγικές μου ρίζες, τίμησα, με το έργο που εκπονήθηκε, τον τόπο μου, και ξέρω πως προσπάθησα κάθε μέρα, να αποτινάξω κάθε δυσκολία που ταλάνιζε τους συνδημότες μου. Μπήκα στην πολιτική για να προσφέρω το όραμά μου για τον Ωρωπό, όσες ιδέες είχα από μικρό παιδί, όσα οραματιζόμουν στις καθημερινές βόλτες μετά το σχολείο, εμπειρίες και ιδέες που αποκόμιζα όλα αυτά τα χρόνια από συζητήσεις με τους συγκατοίκους μου.
Σήμερα, παρά τις δυσκολίες της κρίσης, βλέπω έναν Ωρωπό όρθιο. Αντικρύζω χαρούμενα παιδικά χαμόγελα στις εκδηλώσεις, στις παιδικές χαρές, συναισθάνομαι την αισιοδοξία των γονιών, συμμερίζομαι το αίσθημα της ελπίδας των νεότερων για τον τόπο. Συνεχίζω με
τον άνθρωπο που μαζί, κάναμε έργο τα όνειρα μας. Που μαζί στηρίξαμε έναν μεγάλο Δήμο, που μαζί ανασυγκροτήσαμε τον όμορφο Ωρωπό μας.
Μαζί με τον Δήμαρχό μας, κ. Θωμά Ρούσση και τον συνδυασμό «Πρώτα ο Δημότης» συνεχίζουμε τη μεγάλη μάχη στην καθημερινότητα.
Τον μεγάλο μας αγώνα να αντικρύζουμε την αισιοδοξία και το χαμόγελο στα πρόσωπα των συνδημοτών μας. Ένας νέος κύκλος αρχίζει με πρωταγωνιστή τον Ωρωπό μας!

Με εκτίμηση
Τόλιας Μιχάλης
Υποψήφιος με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια