Ο ΒΑΛΕΟΝΤΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΒΑΛΕΟΝΤΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Γεννήθηκα και  μεγάλωσα στον Κάλαμο   Αττικής. Είμαι  γιος  του Ιερέα  του Καλάμου Πάτερ  Μιχαήλ Βαλεοντή,  και  ζώντας  στον Κάλαμο τα περισσότερα  χρόνια της ζωής  μου,  γνωρίζω  τα προβλήματα του και πώς μπορούμε να κάνουμε καλύτερο και  ποιοτικότερο τον τόπο μας για εμάς ,τα παιδιά μας και τον κόσμο που μας επισκέπτεται.
Μαζί με τη γυναίκα μου Μάρα, έχουμε 3  παιδιά, την Στέλλα  9 ετών ,την Μυρτώ 7 ετών και τον Μιχάλη 2 ετών. Έτσι, γνωρίζοντας τα «θέλω» ενός παιδιού σε όλα τα ηλικιακά στάδια της προεφηβίας  ελπίζω,  εκλέγοντάς  με  στο τοπικό του Καλάμου, να μπορέσουμε να δουλέψουμε όλοι μαζί  και να δημιουργήσουμε μέρη  που να καλύπτουν τις ανάγκες των παιδιών μας  και να μην χρειάζεται να φεύγουν από τα όρια του Δήμου μας.
Έχω τελειώσει το Τεχνικό Λύκειο Ωρωπού και έχω σπουδάσει μηχανολόγος-μηχανικός στην ΤΕΣ Αγίας Παρασκευής. Επίσης έχω αποφοιτήσει από το ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ ως  Μηχανολόγος Τεχνικός αυτοκινήτων και έχω πάρει πτυχίο   RACING DEVELOPMENT 
Έχω εργασθεί πολλά χρόνια σε γενικό συνεργείο και στις αντιπροσωπείες PEUGEOT,CITROEN,JAGUAR, TOYOTA και στην AUDI-VW. Έχω παρακολουθήσει πάνω από 600 ώρες σεμινάρια  και έχω πάρει 2 Βραβεία στο Cap της AUDΙ 2004-2005.
Από το 2007 διατηρώ την δική μου επιχείρηση  BOSCH CAR SERVICE στην Σκάλα Ωρωπού. Πρόσφατα μάλιστα, είχα την τιμή να βραβευθεί η επιχείρησή μου ως ένα από 7 καλύτερα οργανωμένα και με τεχνική κατάρτιση Bosch car service στην Ελλάδα.  Βράβευση η οποία ήρθε μετά  από διαγωνισμό ,με κριτές από τα κεντρικά της Bosch Γερμανίας.
Έχοντας  αυτό σαν παράδειγμα ελπίζω  όλοι οι κάτοικοι του Δήμου μας να προσπαθούμε για το καλύτερο της περιοχής μας και όλοι μαζί να προσπαθήσουμε να κάνουμε τον Δήμο Ωρωπού έναν Δήμο Παράδειγμα, έναν Δήμο Στολίδι για όλη την Ελλάδα!

Με εκτίμηση
Βαλεοντής Εμμανουήλ
Υποψήφιος με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια