Ο ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΥΚΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "Πρώτα Ο Δημότης"

ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΥΚΟΠΟΥΛΟΣ

Ονομάζομαι Σπύρος. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στις Αφίδνες Αττικής, όπου και κατοικώ μέχρι και σήμερα. Είμαι παντρεμένος με την Μαρία Κορβέση, Πτυχιούχο Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς με κατεύθυνση Πολιτικές Επιστήμες, με την οποία έχουμε αποκτήσει ένα αγοράκι. Περάτωσα τις σπουδές μου στην  Ιατρική Σχολή, παίρνοντας το πτυχίο μου το 2004. Το 2005 έως το 2006 εκπλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών. Από το 2008 έως το 2011 εκπλήρωσα την Υποχρεωτική Υπηρεσία Υπαίθρου (Αγροτικό), στο Γενικό Νοσοκομείο Κεφαλληνίας Π.Ι. Σκάλας. Το 2011 ξεκίνησα την ειδίκευση του Γενικού Οικογενειακού Ιατρού στη Γενική Ιατρική, στο Γενικό Νοσοκομείο Νέας Ιωνίας Κωνσταντοπούλειο. Από το 2017 διατηρώ Ιδιωτικό Ιατρείο στις Αφίδνες και στο Καπανδρίτι.
Έχω ασχοληθεί και στο παρελθόν με τα κοινά. Το 2006 εκλέχθηκα Κοινοτικός Σύμβουλος στην τότε Κοινότητα Αφιδνών, σε ηλικία 27 ετών. Το 2014 συμμετείχα στο ψηφοδέλτιο του Δημάρχου κ. Θωμά Ρούσση «Πρώτα ο Δημότης» κι εκλέχθηκα πρώτος σε ψήφους Δημοτικός Σύμβουλος στην Δημοτική Ενότητα των Αφιδνών.
Το 2015 τοποθετήθηκα ως υπεύθυνος του ΚΕ.Π. Υγείας Ωρωπού, το έργο του οποίου βραβεύθηκε πανελλαδικά από τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ, Δήμαρχο Αμαρουσίου και Υποψήφιο Περιφερειάρχη Αττικής κ. Πατούλη. Υπό την επίβλεψή μου, το ΚΕ.Π. Υγείας Ωρωπού πραγματοποίησε πλήθος διαλέξεων και σεμιναρίων με στόχο την πρόληψη στην υγεία των Δημοτών, πραγματοποίησε αιμοδοσίες, μαστογραφίες, ίδρυσε τη λειτουργία Τοπικού Κέντρου Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών, σε συνεργασία με το Σωματείο «Σύλλογος Όραμα Ελπίδας»,  πραγματοποίησε παρεμβάσεις ψυχολογικής υποστήριξης, ειδικότερα μέσα στα σχολεία, και γενικά ανέπτυξε δράσεις ανακούφισης των ιδιαίτερα πληγέντων από την οικονομική κρίση συνδημοτών μας.
Το 2017, ο Δήμαρχος μου εμπιστεύθηκε τον ευαίσθητο τομέα των Κοινωνικών Δομών του Δήμου μας, τον οποίο και αναδείξαμε με εργατικότητα, μεθοδολογία και προγραμματισμό.
Ανανεώνω τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του Δημάρχου Ωρωπού και επικεφαλής του Συνδυασμού «Πρώτα Ο Δημότης» κ. Θωμά Ρούσση,  γιατί θεωρώ πως στον τόπο μου έγιναν σπουδαίες και ουσιαστικές παρεμβάσεις με στόχο έναν Δήμο σύγχρονο, ανθρώπινο, προσιτό στους Δημότες και ιδανικό προορισμό για τους επισκέπτες.

Με εκτίμηση
Καυκόπουλος Σπυρίδων
Υποψήφιος με το Συνδυασμό «Πρώτα Ο Δημότης»

Σχόλια